12.19

sitter i affären själv just nu för pappa åkte iväg ett tag och mamma är inte här idag
ska kolla lite extra i h&m:s katalogen sen och försöka få mig en jul- och nyårsklänning.
hittade riktigt läckra skor också och det är jag inte bortskämd med så får se hur det blir :)
idag ska jag jobba till 6 (jag vet att det låter jättetråkigt men jag behöver pengar)
sen ska jag träna om jag orkar, har träningsvärk så jag inte kan röra armarna nästan....
sola ska jag försöka göra också. sen sunes jul ikväll med givetvis! :)

inatt ska jag sova med min älskling också. snart helg redan och lovet är snart slut.
det har gått riktigt fort men det gör ingenting för mig. längtar faktiskt lite efter tjejerna
och salongen, sen så längtar jag fruktansvärt mycket till min födelsedag och julafton.
men det jag längtar mest är när överraskningen till alex ska kläckas ! :D
kommer bli det bästa någonsin, kan han säga att jag är världens bästa flickvän! haha.





Kommentarer

Postat av: bobo

de fiiiiiiiiiins ingen!!! haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback