12.33

måste säga att alla som kommenterar (min söta ungar) är underbara. puss på er!

känns mycket roligare att skriva om man märker att någon kommenterar
och tack för svar älskade micaela. ska testa dem också. going!
måste säga att min dag har varit förjävlig än så länge. jag och hanna drog hemifrån
henne tidigt imorse vidare till skolan i SNÖSTORM och väl inne var vi superblöta.
iallafall jag, hanna har en gosig canada goose jacka! hur som helst gick jag på
svenskan där de kändes som jag skulle spy.. vet inte vad det var eller är det kom
bara på några minuter så jag bestämde mig för att åka hem (med bussen såklart!)
till lägenheten alltså. när jag kommer ut kommer jag 5 minuter försent till bussen
som gick runt halv 10. det stod att nästa buss skulle komma en timme senare.
dum som jag är går jag in och sätter mig i skolan och väntar en stund och står
sedan ute i 20 minuter och väntar på bussen då det kommer en gubbe och säger
att bussjävlarna var inställda. så det var bara att gå hem och det var det värsta jag varit med om!
det blåste. det snöade. det var vidrigt kallt och jag bar en tung väska som irriterade på axeln.
väl påväg hem ser jag en kille med samma jacka som jonathan (blom) och jag tänker inte på det
sen ser jag att han har samma väska också. några sekunder senare ser jag hemma-
stickande vantar och då började jag fundera.. när jag sedan såg hans raggsockor visste jag
direkt att det var han! hahaha. jag skulle inte bli förvånad om han kom med det på sommaren också :)
han hade dragit ner mössan så han inte såg något och han lyssnade samtidigt på musik.
han gick in i en tjej och jag gick skrattandes bakom honom. när han stannade upp en kort
stund sprang jag fram och ställde mig framför honom, DÅ märker han av mig.
pucko :) det var kul att träffa honom även om det var sånt här väder.
nu har jag iallafall badat och ska snart slänga på en film. med tjockaste kläder- och tofflorna.
ikväll kommer alex också och jag längtar efter honom idag! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback