12.45

jag måste säga en sak. jag har blivit så mycket lyckligare de senaste månaderna.

klart jag har svackor dagar som veckor men inte alls på samma sätt som tidigare.
jag har träffat nya människor som ständigt gör mig glad och tycker att jag sprider
glädje till dom också. är så himla glad att jag träffat tjejerna i min klass.
helt underbara är ni! och sen för att inte glömma mina underbara vänner i ed
mina allra bästa vänner. i ur och skur, vått som torrt, genom eld och vatten.
jag älskar er, och ni är värd så mycket för att ni hjälpt mig ta mig hit!
sen har jag min underbara familj, min underbara mamma som hjälpt mig mer
än någon annan. hon hjälpte mig så jag orkade med skolan i 9an så jag kunde
ta mig in på ett gymnasium jag hade tidigare drömt om. min underbart fina mamma
vet inte vad jag skulle göra om något skulle hända henne.
sen har jag min underbara pojkvän alex. självklart har man svackor, precis som
alla andra har vi det men det är helt normalt. men det finns ingen människa jag
älskat så mycket i hela mitt liv, jag behöver inte ens säga det längre för du och alla
andra vet så himla väl. jag vill alltid att det ska vara såhär som det är nu.
jag har skapat fred och ro med alla jag trodde var sura på mig.
dock finns det ju vissa människor jag inte kommer prata med mer, men det
är inte precis något som tynger mig eftersom dom inte betyder ett skit.
hade nästan glömt bort dom faktiskt. folk som trycker ner mig i onödan
har heller jag ingen respekt för. jag tycker att det är så fruktansvärt mycket
lättare när allt fungerar som jag vill och önskar och man är vän med alla man vill vara det med.
skrattar åt vissa som ännu inte har växt upp, och som troligtvis heller aldrig kommer göra det.
folk som tycker det är jättemoget att slå någon annan för att få lite status bland folk
som ändå inte tycker om en. tänk att det finns folk som måste låsa sina dörrar
för att visa bara går rakt in och sätter sig hos någon annan människa.
folk som går hem och sover hos någon som inte ens tycker om dom? fan vad
pinsamt men samtidigt så intressant att se hur jag springer förbi vissa
medans som står kvar vid ruta ett. väx upp och ta livet med en nypa salt.
respektera, acceptera och uppskatta andra människor.
vad tyckte ni om min header förresten? glad som jag är! =)


Kommentarer

Postat av: julia

haha, din header är gullig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback