14.32

Känns ovant att äta avokado till frukost men antar att jag vänjer mig,

på hantverken pratade klassen och Eva kring ett långt stort bord i spegelsalen
och vi fick säga vad vi tyckte om att matcha fel kläder med mera. Jag älskar min klass
verkligen, de flesta nästan alla tjejerna är helt underbara fast det finns en del
som är allmänt otrevlig och tror sig så mycket. Nog om det, till lunchen rann det
i mina mungipor när jag såg de andra äta vanlig klassisk Svensson-mat medan jag beslutade
för att vara sträng mot mig själv nog att jag bara la på majs, sallad, sås, ananas och gurka.
Det gick det också, väldigt ovant att leva på kaninmat och Gi-diet för en vecka eller två.
Idag drar jag vidare ut till torp för lite omväxling men min underbara vän Hanna som behöver
prata and I'm always open! Självklart. Ska se om jag hittar något varmt att köpa
och kanske något fint nagellack. Tycker man kan kosta på sig det ibland.
Imorgon åker jag hem runt 12.30, på Onsdag har jag tagit ledigt pga av begravning.
Kommer bli så jobbigt. Men ska försöka stötta min vän med allt jag kan!
Lägger troligtvis utvecklingssamtalet på Onsdag eftermiddag också, intressant att se vart
jag ligger på ett ungefär i skolan. Det går faktiskt riktigt bra nu!
På Fredag blir det Idol-mys och lägga sig riktigt tidigt eftersom det som sagt blir Ullared på Lördag
ska passa på att kosta på mig några julklappar, hellre börja för tidigt än försent!
Har förresten precis blivit färdig med Hantverksorienteringen nu!


Kommentarer

Postat av: elina

du jag längtar också! ska bli fun! :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback