16.03

Det händer som sagt mycket saker denna veckan och jag ska försöka hålla er

uppdaterade här på bästa möjliga sätt, om det så är med nya bilder,
skriver från någon annan dator, mobilmms, gamla bilder eller något annat.
jag ska testa en sak denna veckan, att verkligen ta tag i mitt liv.
Att glädjas av varenda stund, att äta riktigt sund mat men samtidigt kunna
unna mig något extra när jag förtjänar det, ge allt i skolan och skriva
ner alla min känslor om det är här eller om det är utanför bloggen spelar ingen roll,
jag ska ta vara på denna veckan för den kommer bli annorlunda.
Jag ska hålla er uppdaterade om vad jag äter varenda dag, minsta lilla sak
för att jag sedan ska kunna se hur jag klarat mig i slutet av veckan!
Det är inte så att jag tycker jag är smällfet och ska banta.
Jag ska testa mig själv och känslor och se vad jag klarar av och inte.
Har ni något ni stör er på, håll det inom er! =)


Kommentarer

Postat av: elinaaa

du är ju så vacker! awsome sofia nu ska vi se hur denna veckan kommer bli :*

Postat av: Anonym

fina duuuu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback