21.56

sitter hemma hos världens bästa hanna. vi lagar taccos för tillfället och ska snart

se på sex and the city. sleepar over här tonight också. gott att slippa vara själv ibland :)
vi har suttit och kollat igenom bilder och jag är TVÄRsugen på att dra ner till malmö
och sedan vidare över till danmark. snart åker vi ner och det kommer bli grymt!

till helgen blir det troligtvis fest också, känner att det borde hända något roligt!
om 2 veckor åker mamma, jag, anders, pappa, pål-vidar, randi, kanske sanna och lovisa
eller alex till ullared. ska bli roligt att se hur det är, var där när jag var liten.
därefter om 3-4 veckor är det min födelsedag och då verkar det bli en grym kväll.
har pratat lite med tjejerna i klassen och dom är på :)









världens bästa hanna ♥


Kommentarer

Postat av: Anonym

hur roliga är inte bilderna i min lägenhet på dig :O? /teuta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback