18.52

Hade för mycket med mig i Söndags så orkade få med mig varken dator eller laddare
Datorn fick jag dock på Tisdagen av Alex som kom ner, men hade glömt säga till om
laddaren så har fått snott lite ström från mina fina kompisar i veckan.
Nu dör datorn snart och jag behöver spela en grej i Photo Booth tills imorgon då det är
deadline. Lite smått iritterande, men antar att jag bör skylla mig själv när jag
väljer att klicka runt på Fb istället för att göra det jag borde.
Idag plockade jag fram min kalenderbok, inte konstigt mitt liv varit rörigt innan.
Har dragit bort kanter som var flera månader tillbaka och skrivit in de
senaste läxorna jag har framför mig. Det är mycket när man ser det på papper
och det stressar mig men antar att det kommer gå bra imorgon på provet ändå.
Hoppas på att få någon fin vän att stanna här med mig imorgon kväll och natt
orkar inte riktigt åka hem då alla i familjen jobbar och det enda jag får ut
av att åka hem imorgon eftermiddag/kväll är att jag kan vara uppe länge
och sova ut på Fredag vilket jag lika gärna kan göra här plus bättre sällskap imorgon kväll.
Hade förresten Fest-makeup idag som jag längtat efter men....
Jag blev så in i faaaaan missnöjd så jag ville bara gå hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback