20.20

idag har jag städat, vet inte hur jag har orkat men jag har gjort det iallafall och det är det som räknas.
gjorde stekta ägg idag med perfekt äggula för första gången i mitt liv, känner mig duktig
jag och alex har pratat om ett djur till lägenheten för jag spricker snart så sugen jag är
antingen ska jag köpa en ful liten albino råtta eller så blir det en snygg undulat. jag älskar djur och
jag känner mig död när jag inte har något/några runt omkring mig.
nog om det. trudes hår har jag precis färgat dock köpte jag en färg för lite och fick bege mig
ut i det bedrövliga vädret återigen efter en hårfärg, väl utanför konsum tappade jag ut färgen
min gamla vanliga tur som mamma alltid säger. haha. ska snart dra till min sötnos för att se
på sunes jul ♥ och sen blir det gymmet inatt haha. mys :)

men nu ska jag kolla klart på alla bloggar och facebook.
tycker det är underhållande med folk som är "tuffa" :)
förstår inte varför ingen bara kan vara avslappnad och ta livet med en nypa salt.
klart jag också kan vara depp men jag går då fan inte och rakar av mig håret
och är med någon annan för det.


Kommentarer

Postat av: trude östereng

älskar dig sötan !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback