23.26

Det gör så jävla ont.

Om du bara visste.
Känner mig så himla dum.
Försök tala men allt gör mig stum.
Jag vet inte ens om det är rätt
det känns så men ändå inte på många sätt
Glöm mig
Gå vidare
Lär dig älska någon annan
Vi måste
Och vi borde
Men jag älskar dig
och det glömmer ingen någonsin glömma.
Inte ens du.
Jag vill riva mig själv i tusen bitar
med tusentals vassa nitar
Finns ingen nu.
Ingen som någonsin blir som du.
Som nuddar lätt med fingertopparna på min axel varje kväll
Inga kalla öron jag kan värma
Framöver kommer mina hemligheter bara sprängas
Finns ingen att berätta för, ingen som du, nu
Det gör så ont. Vet du hur det känns?
Men samtidigt önskar jag mig själv all lycka
För allt stryk jag fått ta ifrån din sida
Är det sista jag vill ge någon annan
Har mått så dåligt
Har mått så bra
Uppe i allt kaos fastnar jag
Kom tillbaka
Stick härifrån
Jag älskar dig
Jag hatar dig
Jag är nykär
Jag har inga känslor.
Känner så mycket att ord inte räcker till
Ikväll skålar jag för allt vi gjort och önskar att vi möts någonstans mitt bland allt
någon dag och gör allt vi någonsin ville göra.
Simma tillsammans under vattnet
Sola oss solbrända tillsammans i ett annat land
Se på Norges vackra berg och hav ihop
En dag önskar jag få min rottis jag alltid önskar mig från dig
Det är det mesta jag begär
Förutom.....
En puss.
2 veckor
och jag vill återvända till din famn som aldrig förr.
Låt mig, stäng för all del inte din dörr.
Du och jag, oavsett vad.


Kommentarer

Postat av: Anonym

Snygg bild! ;)

Postat av: julia

jättefint skrivet!

puss på dig tjejen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback