15.20

denna veckan kommer bli jobbig, kommer sakna dig precis hela tiden och önska du var med mig

sjunker lite längre ner varje gång jag tänker på dig och jag vill att du ska komma hit
på lördag ska jag iallafall till ullared och hoppas min kärlek följer med mig! ♥
ska försöka hitta en hel del.. fick en lysande idé tidigare i veckan och frågade
vad en boxningssäck + tillbehör kostade och jag fick hyffsat bra svar
så det ska jag kolla på. sen troligtvis massa krämer som jag kan passa på att kosta på mig.
drar mig nog en sväng till torp imorgon med någon utan tjejerna i klassen.
världens bästa bror
världens pappa (grattis på fars dag!)
världens finaste varelse
världens vackraste människa med egenskaper av guld
världens gladaste person som alltid får mig på humör
världens lättaste, roligaste, snällaste underbaraste person
min bästa vän.
universums bästa unge!
finns ingen bättre mamma i världen!
finns ingen vän som dig. så rolig, så förståelig, så avslappnad osv! du är bäst!
självklart finns det otroligt många mer människor men här har ni en del :)


Kommentarer

Postat av: Louise

Nemen sötnos! Va go du är! Du är bäst vännen! <3

Postat av: lovvän

love you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback