00.02

sitter hemma hos alex själv, fast har ju världens goaste fjodde med mig :)
väntar på honom.. lovisa & sanna gick precis hem också :/
imorgon är det back on track, tillbaka till det vanliga.. inte världens roligaste lov
kanske men pengar har jag fått ihop iallafall.. helt OK för 4 dagar.

åker med mamma och trude till ua imorgon och handlar och tar med alla jävla
kläder. vet inte vad jag ska göra med alla kläder för tillfället
känns samtidigt som jag inte har några kläder alls och köper nya hela tiden
och jag har räknat på det.. jag har ungefär 5 fulla garderober om man lägger
ihop allt jag har. liiiite svårt att bestämma mig vad jag ska ha hemma och
i lägenheten? hmmm.. jobbiga problem ;)

hur som haver. hoppas det blir som sanna och jag önskar i helgen
hade varit roligt om det hände något någongång här i ed.
men runt min födelsedag blir det iallafall ett stort kalas hos mig ;)
ska bjuda de närmaste och försöka få den bästa födelsedagen på länge!






en grym kväll bara :)


Kommentarer

Postat av: Anonym

åhh snart fyller lilla söta sofia också 16 :D <3

Postat av: emilia

SNYGGEEE BILDER !!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback