09.22

Jag är en känslig liten prick och jag måste få detta inlägget överstökat.

Det är kaos i bloggvärlden och jag är väldigt uppdaterad på den fronten, läser alla storbloggar
och försöker hänga med på något vänster med vad som faktiskt händer hela tiden.
Det har öppnats en bomb idag! Jockeboi i Kungarna av Tylösand släppte ut en film där
han spelat in när Paow erkänner att hon legat med Nemo (som hon länge har nekat inför Hugo
och resten utav Sverige..) Hon och Hugo var till och med påväg att flytta tillsammans igen.
Nu är det avslöjat och hon har skrivit en lång rabbla på hennes blogg om hur dåligt hon mår
och vad äcklig hon känner sig. Hugo håller med om att hon är äcklig på hans blogg och
berättar att han mår fruktansvärt dåligt för första gången. Drama drama och drama.
Jag kan på något sätt sätta mig in i Hugos situation och ändå nästan gråta när jag läser det han skrivit.
Jag har själv varit med om att få reda på en bra tid efter, att min partner varit det.
Dock gick det givetvis inte så långt som sex. Jag vet inte varför jag skriver det, det är nog för
att öppna det stängda locket som jag försökt tryckt igen men aldrig har det funkat.
Jag har försökt förträngt smärtan i över ett års tid, sånt tar tid. Det går inte förklara känslan
att bli så oerhört sviken av personen man älskar mer än något annat, ens allra bästa vän.
Man känner sig så hemsk förnedrar och utskämd när alla vet om det och bubblan har spruckit.
Känslan går inte förklara. Det är som att du försökt bygga upp ditt självförtroende och din
självkänsla hela livet.. Sen på bara 1 minut rasar allting igen. Du känner dig så oerhört värdelös
och kan inte förstå varför du blivit utsatt för det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback