17.03

I thought I could forgive you and
I know you've changed
As much as I wanna trust you
I know it ain't the same
And it's all because you lied


Allt har inte varit som det brukar eller borde de senaste dagarna/veckorna.
Texterna handlar mestadels om Alex, men det är bra nu.
Jag älskar honom mer än allt annat och jag antar att det övervinner.
Men att jag ska förlåta, kan han aldrig kräva och det vet vi båda.
Nu ska jag gå och pussa honom. Jag älskar när det är påväg tillbaka.
Det är så bra nu, snälla bara låt oss få ha det såhär.




Kommentarer

Postat av: Ida Broberg Andersson

sjukt att du varit så stark i skolan. Jag hade aldrig orkat om det vart knas med min pojk :/ .. Vad skönt att det löst sig, ÄLSKAR texterna du skriver!

puss på dig!

Postat av: bobo

älskar dig mest <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback