19.43

var ute för några timmar sedan och såg räven som varit här nu 2 gånger
den stod alltså mitt utanför dörren när jag kom ut och jag blev helt chockad
givetvis skrek jag på alex och bad han ta med min kamera men det går inte
få det så bra på bild vilket var väldigt synd. jag antar att räven vet att han
kan få mat här nu eftersom han var här i veckan också, ska bli intressant att se
om han kanske dyker upp imorgon också. så frukansvärt fin och den sista
stunden var jag 20 CENTIMETER ifrån honom! så jävla häftigt!

nu sitter jag och alex här och ska snart åka hem till honom
idag har vi bara legat i sängen och kollat på prison break
vi ska åka nu om en stund och då ska jag färga min utväxt
och imorgon förmiddag halv 12 ska jag ner till lottas och färga
håret!!! har längtat så himla länge efter detta.
anledningen till att jag ska färga håret idag är för att jag inte
ska göra håret ljusare imorgon utan mörkare och då vill jag inte
ha lång utväxt på de allra ljusaste slingorna som blir kvar.
ska bli intressant att se hur det blir och hoppas jag är nöjd.
brukar faktiskt aldrig känna för att göra en förändring i mitt hår, men nu
känns det som att åsa får göra precis vad hon vill med mitt hår för att det ska bli bättre.








Alex är utsedd till..... VECKANS TJOCKIS!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback