19.51

YES!

Jag gjorde det. Jag var precis ute och sprang för första gången på evigheter och det känns galant!
Ikväll blir det Secret Agent på 9:an klockan nio. Jag behöver göra något annat än sitta här..
Imorgon kollar jag som sagt upp höften vilket ska bli en frihet för mig, ni förstår inte.
Kvällen tillbringas förhoppningsvis på gymmet och natten hemma hos mamsen och papsen.
Upp och hoppa på onsdag morgon för skolan, bussen går kvart i sju och ja, jag klagar.
På onsdag kanske jag stannar kvar i lägenheten, beror helt och hållet på omständigheterna.
Torsdag blir det iallafall lugnt, börjar skolan kvart över 12 och ska efter skolan fika
tillsammans med Emilia på Expresso house (?) blir säkert superbra.
Fredag kommer bli en riktigt underbar fredag. Ska slappa som aldrig förr (som jag säger varje helg)
ska ta det lugnt för att sedan kunna ladda batterierna inför lördagen som jag längtar efter !!!!
På lördag förmiddag/eftermiddag åker jag mot trollhättan (antingen från Ed eller från
Uddevalla, beroende på om jag stannar kvar på fredag kväll eller inte) till Micaela Brodin i min klass.
Blir en redig tjejkväll med mat och dryck. Ska stänga av mobilen och bara vara. Lycklig.
Söndag ska jag vara dålig så jag har något att skylla på om jag stannar i sängen tills jag
somnar på kvällen igen, brukar bli så...hehe. Därefter är det LOV vilket ska bli riktigt härligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback