21.53

kvällen har varit helt upp och ner.

jag har både gråtit och skrattat, konstig kväll med andra ord
det som är negativt har jag valt att inte skriva ut här i bloggen
och det positiva är att idol var grymt bra idag, alex är svart och snygg i håret
och jag har precis fått ett meddelande från min efterlängtade syssling ifrån
Stockholm, känns så sjukt att prata nu efter så många år.
vi pratade lite om att jag borde komma upp till Stockholm.. och vet ni vad?
Jag ska prata med mamma redan imorgon om att kanske åka dit på jullovet.
Det hade varit oslagbart och underbart roligt!
det är hon i mitten.
och hon till vänster här.. eller blir det höger? hon mörkhåriga iallafall.
jag hade nästan glömt bort att hon är en av de få personer som är vackrast i världen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback