bildbomb as usual

Måste berätta hur läget ligger till. Jag vet att det kan vara störande när jag skriver att

vissa bilder ska komma upp men aldrig kommer upp. Det är såhär:
Det går tydligen inte att lägga in bilder på Macen från min kamera (?)
därför måste jag använda alex dator för att först lägga in dom, sedan lägga över dom
på en hårddisk. Vidare till min dator, där jag redigerar dom lite med kontrast osv
för att få bättre effekt, dock har jag inte lärt mig hur man hämtar bilderna direkt
ifrån "Iphoto" som programmet heter, så drar över bilderna från det programmet
till en mapp som jag sedan tar ifrån till bloggen och facebook osv.
Därför tar det tid. Ledsen för det! Men nu kommer det en bildbomb!
Min bästa hanna!
Linnea verkar inte vilja visa sin kamera för johanna haha :P
Anna gör "fångad-av-en-stormvind-posen" :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback