come home

Nu är svenskaarbetet färdigt med Julia & Elina. Kameran hade dött förut och när jag laddade

den fungerade inte minneskortet så vi fick ta skruttiga mobilkameran, ibland förstår jag inte
vitsen med att det inte går som man vill. Vi hade planerat detta i en veckas tid nu, köpt
mat och godis men ändå skiter det sig. Jag lugnade ner mig, sminkningen gick bra och
Elina var duktig att fixa till färgtoner och kontrasterna på Picnik så jag behövde inte
känna oro längre. Vi ska ha ett föredrag i svenskan om smink och vi har gjort en liten
toturial. Alltså ta steg-för-steg bilder i en vardagsmake. Ganska kul faktiskt. Nu är det färdigt
och vi har precis tagit tiden och det tog exakt 7 minuter. 5 minuter skulle vara för lite
och 10 skulle vara för mycket. Detta blir bra med andra ord. Skööönt!
Väntar på mail från Emelinn som har lite härlig måndags underhållning. Folk som har svårt
för att låta andra vara. Jag gottar mig i det nu för tiden, tycker mer det är roligt än synd om
människor som har en skruv lös. Folk som inte ens känner sina egna pojkvänner.
Folk som är så oerhört osäkra så de pratar fint mot ens värsta ovän för att inte orsaka
att de två går ihop. Detta är roligt. Extremt roligt faktiskt!
Hur som haver ska vi snart plocka fram godiset.
Jag mina klementiner, Julia sin godispåse och Elina sina ballerina (köpte 2 st packet till henne
för att jag var så dum och glömde bort hennes födelsedag med 10 minuter) Dåligt samvete
kallas det. Idag fyller Julia, och hennes födelsedag ville hon givetvis fira med mig.. Inte förvånad.
Bästa sättet ju, hehe. Ikväll blir det Top Model också, tycker det är intressant att se.
- Fan vad tråkigt livet hade varit om det inte hade varit kul.
Sofia Kylander.


Kommentarer

Postat av: Julia

otroligt jävla charmiga bilder hörru!

tack för en underbar födelsedag <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback