godmorgongodmorgonGODmorgon

Tjenixen.

Bedrövligt tråkig har bloggen blivit men jag har inte känt något större sug såattttteeeeee.
men nu ska jag snart göra mig frukost. Sen ska jag städa för fulla rullar.
åker till Uddevalla antingen runt 9 ikväll eller imorgon bitti.
Planer för idag:
Städa huset
Åka ner och handla
Plugga
Sola
Träna
Ta ut kläder på Willys
OSV
Förresten. I DID IT! Jag var inne på lottas härromdagen och beställde äntligen hårfärgnings-tid.
Jag gjorde det!!!! Jag beställde på en dag som INTE passade. Bra jävla smarta sofia.
Av alla dagar i oktober beställde jag den dagen jag absolut inte kunde....
jag låter som vanligt mamma sköta beställningarna i framtiden...


Kommentarer

Postat av: ELIN LING

vad är det du ska göra med håret?:) KRAM.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback