Intressant.

Jag och Emelinn (Alex syster) brukar inte prata överdrivet mycket men när vi gör det skrattar

vi mest. Åt EN enda person. Vi hör lite olika från olika håll och "checkar" av med varandra
in i mellan åt. Och ja, det har faktiskt blivit roligt att röra i andras liv. Antagligen för att
det handlar om personer som älskar och har alltid älskat att röra i andras också.
Tycker synd om Emelinn för hon är 20 år och kan ju inte sluta älska andras pojkvänner,
måste vara jobbigt att aldrig kunna komma över en gammal kärlek (ren ironi)
Kommentarer hit och kommentarer dit, snart kan man sitta och jämföra ip-adresser
med varandra. Eftersom det bara finns några få som ligger kvar på den nivån.
Nej, detta är inget annat än roligt. Hade jag trott att en tjej var på och masade med Alex
och jag hatade den tjejen och hade trackaserat henne i en tredjedel av mitt liv,
går jag väl för fan inte till henne och fjäskar för att hon ska låta honom vara?
Kan man vara så läskigt osäker i sig själv? Tydligen.
Det kallas människor som bara går och går men aldrig kommer fram

 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback