just like a souldier

Fick nyss ett fruktansvärt intressant samtal, folk som är förvirrade och vilsna i sig själva

ringer och försöker styra upp mitt liv utan att ha någon slags bra förklaring till varför.
Folk som byter samtalsämne var och varannan sekund för de inte planerat att få något svar.
Nu lämnar vi det, det är alltid kul att få skratta lite såhär på kvälls-kvisten ;)
Nu ska jag lägga in bilder som jag lovar mina underbara tjejer i min klass. Tjatmajor!
Kommer nog upp bilder här också sen. Ska gå och ta mig en dusch snart också
för ikväll kommer Joel och hans flickvän Hanna och tittar på kungarna av tylösand
tillsammans med mig och alex. Tycker personligen att det är trist att rang i det programmet
har åkt hem, tyckte han var stenskön haha! Nemo kan jag inte ens titta på. Så irriterande :P
Hade!! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback