lovely day

Jag åker buss 7 ifrån mig klockan 8 på morgonen, skulle gå av vid kampenhof för att köpa en toast, då stannar inte bussen och fortsätter vidare.. jag trodde bussen skulle vända vid rondellen och åka tillbaka igen, men istället åker bussen bara längre och längre bort, Bussen var tillbaka på kampenhof en timme senare, klockan 9 och jag kom 40 minuter försent till första lektionen. Bra start på dagen?

Inte nog med bussen imorse.. När jag kom till kampenhof efter skolan hade jag köpt med någon "mcchicken" eller vad det nu var från mcdonalds. Dock åt jag inte upp allt och resten visste jag inte vart jag skulle slänga, då kommer det en gubbe och ställer en willys-kasse bredvid mig och går iväg (antog att han inte skulle komma tillbaka) så jag slänger ner resten i påsen för det såg ut att bara var skräp. KLART SOM FAN HAN KOMMER TILLBAKA OCH SKA HA PÅSEN OCH I DÄR LIGGER MIN MAT... gick där ifrån för jag skämdes så mycket... fy sjutton. pinsammaste jag gjort!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback