otursdag

som vanligt ytterligare en otursdag. hursomhelst.

idag hade vi skolkort sedan slutade vi runt 12, efter det drog jag ner till
stan och skulle gå på bussen där, jag ser då bussen stå utanför men lite längre
bort och antog att den skulle köra närmare före den åkte iväg.
Men givetvis kör bussfan iväg, ååååh blev så fruktansvärt irriterad!
hade kollat fel på 10 minuter. just därför fick/får jag vänta i 2 timmar till.
men nu är jag tillbaka i lägenheten, ska åka ner till stan om 20 minuter
sen tar jag äntligen bussen hem runt halv 3! Ska ner till Lotta när
jag kommer hem och prata om hur jag ska färga håret.. sen ska jag bort
och träna/sola, får ju passa på nu idag när jag ändå slutar tidigt.
Hinna träffa mamma och pappa ska jag försöka också, sen åka tillbaka
ikväll med min älskling, saknar honom riktigt mycket idag.
Bättre bilder på hur jag ser ut kommer troligtvis ikväll.
Men nu.... cambild (y)
:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback