She will be loved.

GRYM DAG! jag är riktigt nöjd. varit på nordby med louise och bellabus.

blev lite överdrivet mycket idag (bilder kommer så småningom)
det blev iallafall: 3 tröjor, 3 skjortor, 1 t-shirt, 2 par byxor, stövlar osv.
mmm jaa det behövs bilder känner jag. hur som haver har dagen varit lysande
bella och lousie är underbara och humöret är på topp.
och nu kommer en stooor nyhet... BAMBAMBAMBAMBAM!!!
imorgon ska jag RIDA!!!! tror ni jag blev lycklig när bella frågade om jag ville
komma till henne imorgon förmiddag och rida? jag har ju ridit i 6-7 år
men har inte nu ridit på flera år. jag har längtat så bedrövligt mycket efter att
få göra det. det är det bästa som finns faktiskt. och ja, jag ska ha en
häst när jag blir äldre. finaste djuren som finns! jappjapp
nu blir det filmkväll med anders (min bror) det sitter inte fel.
måste lägga mig tidigt ikväll så det blir ridning så fort som möjligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback