13.00

Godmorgon godmorgon!

Tittar på reprisen av idol och njuter av Minnahs underbara stämma. Tummen upp!
Ska snart dra mig bort mot atlet och utföra min nödvändigheter som blivit framflyttade.
Sola och träna alltså! Ska träna som aldrig förr idag, slippa allt runt omkring mig och rensa huvudet.
Det är det bästa som finns när saker dragit ihop sig och blivit jobbigt. Träna.
Det är mycket som händer just nu men ändå försöker jag strukturera upp allt och få det
att fungera ändå. Denna veckan ska jag kolla upp min hemska höft och få reda på vad det
är som spökat i snart 4-5 år. Det har varit en plåga länge men jag har bara inte orkat ta tag i det.
Har hela tiden gått och väntat på att det skulle bli bättre av sig själv, men nu så!!
Hårfärgen ska jag fixa inom kort också.. Det ska bli underbart att slippa ha blek-blondt.
Men något jag längtar allra mest till är nästnästa helg när tjejerna i klassen ska hem till
Micaela och vara där över halloween. Vi ska ha det bättre än bäst och jag kommer vara så jävla glad
som får komma bort lite. Få tänka på annat, få stänga av mobilen och bara vara.
Det var nästan 3 år sedan jag gjorde det, stängde av mobilen och vara var. Det är sjukt, eller hur?


Kommentarer

Postat av: mela

Det är nästa helg sofiiiia :*

Postat av: Cecilia

Halloween i Usa är nästa helg.

Sverige är det den 6 november =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback