00.39

MOBILBILDER.. :)

efter jag klippt mig hos veronica gjorde hon något anorlunda med fränt med mitt tråkiga hår.

Linneas sminkning på mig för ett tag sedan.

Och min sminkning på henne.. där är inte ofta.. men jag blev faktiskt nöjd och det kändes kul!

så himla gulligt att vi troligtvis ska ha ett litet välkoms-kalas för bullen i ugnen :)

tänk om man fixade sig såhär varenda morgon.. blir trött av tanken

halva min fritid i Ed spenderas på atlet och det gillas :)

Min största kärlek när kvällen går mot sitt slut.

jag steg ur min världs-bubbla och gjorde något jag aldrig trodde jag skulle göra.. färgade ögonbrynen

känns lite tråkigt att nästan alla bilder är tagna i träningskläder men........skitsamma

jag poserar förträffligt fint nere på toaletten för att fördriva tiden (i träningskläder)

passade på att äta VÄRLDENS bästa frukost

hade glömt bort hur hemsk det är att få bort sommar-magen

före jag gick ner glad till lottas för att beställa tid

alex köpte blommor till min mamma när hon fyllde år och han blev RÖD i ansiktet när han gav dom
(nu kommer han lägga till i kommentarfältet att detta inte är sant)
men vem tror ni på? mig eller honom? tänkte väl det ;)

mina söta änglar somnade på bion/datakunskapen.. SKAM TJEJER!!

köpte hem finfina produkter som fungerar alldeles utmärkt. visar i bättre inlägg nån dag

rebecka fick en OTROLIGT fin sminkning/ansiktsmålning av lisa :)

jag höll här på att bli en fjäril.. avatar? nej fjäril sa jag ju

jag var över-hyper och kunde inte sitta still så hanna och emina fick hjälpas åt att hålla fast mig haha

jag och alex kollade på soffor och jag fastnade för denna skönhet

jag var in a bad move när julia & elina var här för att kameran inte fungerade

min älskling låg och stötta mig när jag var med om de värsta 45-minutrarna i mitt liv
har aldrig haft sån sinnesjuk mensvärk att de kändes som jag hellre ville vara död

solat färdigt

bästa tjejerna

halvnajs outfit bara

i förrgår var allt jobbigt och jag begav mig ut. hjärnskakning? jag? ute och springa?

jag orkade fixa håret en morgon.. framsteg


skit i linsen? MINST sagt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback