15.05

hade en underbart mysig kväll igår med mina underbara vänner!
sanna och lovisa ♥ det var skandaliskt länge sedan sist och det var
inte en dag försent att ta igen det. vi såg på film och pratade igenom massa.
när lovisa hade gått hem stannade jag kvar hos sanna och vi tittade
på the holiday, så himla mysig & rolig film. sov alltså där inatt och gick
hem imorse runt 11. varför jag drog hem berodde på att vi skulle få fin-besök haha.
anders rune (mammas kusin) och hans mamma (alltså emelie min sysslings pappa och farmor)
nu är dom här och vi har pratat en stund och nu ska jag ta tag i bloggen.
bilderna från kalaset för mamma kommer nu men först bilderna från halloween-sminkningen.

var förresten på torp igår med min älskling och hans mamma.
alex fick sig en hel del snyggt (tack vare mig) host.. haha.
han har nu färgat håret svart som jag alltid velat så jag är överlycklig
och igår tvingade jag honom att testa en ljus jeansskjorta och han blev
näst intill kär.. måste betyda att den bedrövliga flickvännen kanske har stil? ;)
hur som haver, jag fick med mig hem 2 snygga t-shirts och 1 go stickad tröja
samt en present till min käre bror som fyller om några veckor, han ska
självklart få något mer men jag fick passa på när jag ändå hittade något.


skrattanfall redan på morgonkvisten hahaha.

fjantade mig under rengöringen as usual

elina min gos ♥


precis börjat sminka lisa

:)




mysiiiiiiiiiiiiiigt!



våran klassföreståndare Elin fick ett skott i huvudet haha

men hon var glad ändå?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback