dagen i korthet

Hade svenska & engelska, åt på pingvin med linnéa och hanna,

var i salongen och gjorde en underbart rolig sminkning (bilder kommer),
träffade även amelie (tjejen i min klass som är gravid)
hennes mage är underbart go nu.. :) efter det åkte jag hem och hemma
väntade mamma, ann-christin och alex, vi sket i torp och åkte ner till willys
istället. nu har vi kommit tillbaka och dem har åkt hem.
nytt idag: massa mat, frukt, grönsaker osv, det nya påslakanet, nya stearinljus,
den nya mattan (som är helt underbar), nya handdukar och lite nytvättade kläder.
alex har gått och lagt sig för en stund och jag äter vitlöksbröd..
ska sätta på OC nu och ikväll blir det idol igen, jag längtar redan.
min nya ringar jag inskaffade igår, dock mörk bild.
min tredje ring.
nya tröjan
glömde ta kort på plånboken men det kommer när jag orkar..


Kommentarer

Postat av: Anonym

vilken snygg rosettring! vart är den ifrån? :)

Postat av: kicki

vilken snygg rosettring! vart är den ifrån? :)

Postat av: Anonym

hahahaha.

du dansar ju inte ens?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback