dagen i text och bilder

hmmm ja, japp mm. jag skulle ju skriva om dagen och visa lite bilder hade jag tänkt då ja.

jag och alex blev upphämtade här i lägenheten runt 10-11 imorse utav mamma,
anders och marika. vi stannade här en stund och sen begav vi oss vidare emot gbg.
snosade runt på IKEA tills fötterna längre inte värkte, utan snarade tappade känseln.
blev precis allt vi ville ha utan det vi ville ha mest haha. en soffa alltså.
alex kunde inte bestämma sig, ville inte lägga pengar själv, vi hade inte med oss tillräckligt,
visste inte vilken färg, vilken modell, funderade på när vi skulle åka dit härnext.
men blir nog en snart. sen ska vi bara byta ut mattan som vi köpte. blev liiiite för mycket
för svart om man kan säga så. jag älskar svart, men svart bord med svart matta
och sen kanske svart soffa blir liiiite för mycket tycker jag faktiskt. japp mmm bra.
annars är allt toppen, great, super, underbart, finemang osv.
jag gillar det vi fick med oss hem och jag är riktigt nöjd faktiskt.
NEJ. vi ska inte ha det bordet kvar i köket. vi väntar på att ett sånt vitt som
matchar stolarna ska komma in. så ska det gamla bort :)

nejnejnej, det är inte den soffan vi vill ha. menmenmenmen



Dock bytte jag precis gardiner till vita (vilket blev MYCKET snyggare) men orkar inte ta bild.
sen ska vi få vårat snygga påslakan på tisdag, mamma skulle bara tvätta det.
kommer bli super! fan så lycklig man kan vara ibland ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback