everywhere I go

hemma från skolan nu. har riktigt mycket kramper i magen idag. usch.
alex har inte kommit hem än så nu ska jag städa lite här sen samt slänga mig in
i duschen.. jag vill gå på bio ikväll men får se hur det blir. just det ja, glömde ju
säga att alex stannar kvar här med mig denna helgen och åker hem på söndag.
är han inte bäst? ska försöka få honom att gå med på att vi äter ute ikväll
bara för att jag varit duktig och lagat så mycket själv denna veckan haha.
sen eller imorgon ska jag färga håret också. fan vad sugen jag är på att göra något
nytt med mitt hår. är ruggigt sugen på att lägga i lite mörkare slingor så det
blir "normal-blont". hade varit riktigt underbart. men får nog vänta lite och se.



saknar mitt röda ibland asså.... hmm










Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback