godmorgon godmorgon!

orkade verkligen inte gå upp tidigt idag så gick precis upp.

ikväll kommer det upp bilder på vad jag köpte i stan, 3 ringar som var allt för stora.
åååh vad störande. sedan har jag redan fläckt av förpackningen runt om så kan inte
heller lämna tillbaka dem. så köper nya idag, precis likadana fakiskt.
måste ha dem. mina nya favoriter. och min nya plånbok är inte att tala om.
älskar den! satt och pillade med bilder inatt och hittade en bild på min älskling
som passade in perfekt. nu blev det helt plötsligt mycket roligare att slösa pengar.....
nu ska jag gå.. kommer nog vara supertrött efter skolan och torp idag.
ska försöka få med mig mina uttittade skor också. hade underbart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback