hallelujah

hela kvällen igår blev kaos och mitt upp i allt ville jag bara hem.
klockan 10 var mamma i lägenheten för att hämta mig, vi lyssnade på eva cassidy
hela vägen hem och jag kunde inte låta bli att gråta. så jävla fina låtar.
kramade om mamma och pappa när jag kom hem och det var underbart skönt att
sova hemma. kändes som en evighet sedan sist. men nu är det inte långt
kvar tills jag åker tillbaka till uddevalla igen. halv 5 går bussen härifrån.
är ensam hemma just nu och vet inte vad jag ska hitta på. funderar faktiskt på
att åka bort till atlet och träna. ska hem och sola/träna på tisdag också tror jag.

nej nu får jag gå. haaaaaaaaaaaade!



jag älskar dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback