I'll be there

I rather feel pain then nothing at all.

är helt kär i mitt nya halsband. det bästa köpet jag gjort på RIKTIGT länge.
linnet köpte jag härromdagen och det kommer från carlings.
ska visa det på bättre nån annan dag, kanske ikväll?
nu ska jag snart ner till stan och leka lite hemmafru och handla för fulla muggar.
saknar så många. mamma, pappa, anders, louise, lovisa, sanna, teuta osv osv! :(
vill hem samtidigt som det känns som jag behöver vara här för att komma ifrån lite också.
jag åker nog hem på tisdag då jag slutar 12 för detta tar på krafterna.


Kommentarer

Postat av: Sanna

goding ! :)

Postat av: malin

du får umgås med oss uddevallabor litegranna då!:)

Postat av: Anonym

SAknar dig för mycket :( <3

/teuta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback