livet är underbart!

i stort sett rullar allting nästan på som det ska eller som jag vill just nu

samtidigt som jag utvecklar mina kunskaper och bredar ut kunskapen lite extra
varje morgon jag sätter på mig sminket så har jag en underbar dag framför mig
en underbar klass fylld med 27 underbara tjejer. världens bästa klass
glatt går jag och nynnar på någon utav de senaste låtarna ur arkivet för
att endast hålla musiken vid liv, hålla mig vid liv, för det finns inget jag utan det.
jag har en bra pojkvän som skriver hur mycket han saknar mig och som berättar
när han anländer här imorgon, vilken tur för jag har saknat honom så mycket.
kvällen har jag tillbringat med en skånsk hanna som aldrig kan sluta prata, men vad
gör det när jag pratar precis lika mycket? vi skrattar imellan varandras rader
och upprepar in i mellan åt vad vi säger för att understryka att hon är skånsk, och jag inte.
tänk vad roligt man kan ha det genom att försöka få vem som pratar mest korrekt
det är som ett hopplöst fall. när hon lämnat dörren glider jag in på golvet och sätter
på OC som får mig lite extra uppmärksam ett tag men sedan lägger jag mig ner i sängen
och går igenom en veckas underbar schema. ett schema endast fyllt med
salongpyssel, ledighet, mys med alex, och umgås med sanna och lovisa på fredag.
för att lägga bär på tårtan så har jag en mobil som väntar på mig på onsdag kväll när
jag anländer hem för att träna och sola som jag älskar. sedan vidare och krama familjen.
lönen går snart in samt studiebidraget. till och med kan jag säga att pengar är lycka nu
jag kan inte säga annat än att jag ÄLSKAR livet när det rullar på såhär.


Kommentarer

Postat av: Anonym

Gud va jag är glad att du trivs så bra hjärtat <3

Fast jag saknar dig så jävla mycket<3

Hoppas du får 3 till underbar år<3 och så måste vi ses när du kommer till Ed vännen <3

I Love u<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback