there's nothing left for me to figure out

Jag kan få till bilder ibland på mig själv som jag ser JÄTTEseriöst på
men in i mellan bilderna dyker det upp sånna här bilder.
För visst blir livet så mycket roligare när man är possetiv?
Idag på engelska lektionen var jag som Seth Cohen i OC när han inte sovit
en natt och har druckit kaffe hela morgon, helt hektiskt, uppskruvad och hyper.
Jag kunde inte sitta still, alla började skratta och min lärare utbrast på engelska
- It's make me happy that you are so exciting!!
Jag blev glad faktiskt. Det gör mycket att vara glad, men att också lyckas SPRIDA
glädje? Det är stort för mig. Jag hoppas jag kan det för det mesta.
De flesta tjejerna i min klass skrattar åt mig ganska ofta haha
Men jag hoppas det inte alltid är att jag är allmänt korkad och hyper
utan att jag faktiskt kan göra andra glada. För det är mäktigt.
Det är en grym känsla att göra en annan person glad.
Det gör mig glad! Det ger mig energi!


Kommentarer

Postat av: julia

haha sofia, du är underbar :D

du sprutar glädje, och jag är sjukt glad att vi har lärt känna varandra :D

puss <3

Postat av: Anonym

älsklings sofia, du är en underbar människa som alltid får mig på bra humör är så glad varje gång jag är med dig sötnoos<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback