underbar dag? mm ja, nej!

Jag hade bestämt mig för att åka hem till Ed denna helgen men hade givetvis glömt att packa

igår (åker hem direkt efter skolan) och försov mig givetvis imorse och vaknade 20 över 7,

jag fick packa allt jag skulle ha med mig, ta med gympakläder, lovisas skor osv osv,

jag sprang iväg och glömde busskortet och fick springa tillbaka, när jag kom ner till

bussen så gick påsen sönder så jag fick bära påsen i famnen hela tiden.

kommer försent till lektionen, hade missat förra lektionen så kunde inte göra läxförhöret.

sen var det lunch, fanns nästan inget kvar när jag kom, stressade som en idiot för att hinna med idrotten.

gick ner till kampenhof för att gå på bussen till gympasalen (ligger JÄTTElångt bort)

när jag kom fram gick jag lika långt som jag hade åkt bussen. kom 10 minuter försent,

hade ORIENTERING som jag HATAR. hittade 2/10 och hade ont i fötterna av allt gående

väl på bussen började jag bråka med mamma på telefonen,

bestämde mig för att stanna, åkte med elina ut till torp för att köpa en dataväska jag

hade ringt o lagt undan. innan jag köpte den köpte jag lite andra kläder.

när jag skulle betala väskan var min bankkort TOMT. jag blev jättesur och ringde mamma,

men mitt i samtalet avbröts det för att jag inte hade några pengar kvar. mamma kunde inte

fylla på så jag fick skita i den. höll på att missa bussen på väg tillbaka till stan. väl på bussen

satt 2 tjejer med varsin mobil, GIVETVIS dem 2 mobilderna jag vill ha mest just nu.

när jag kom till kampenhof och skulle åka till lägenheten springer jag till bussen men den åker

iväg??? sen påvägen hem halkade jag....... UNDERBAR DAG!?



 

men ändå så...... ÄLSKAR JAG LIVET!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback